perjantai 28. maaliskuuta 2008

28.03,08

Tänään oli todella kaunis ja keväinen päivä,lunta maassa ja vesi lorisi ränneistä!
Lämpöä oli päivällä melkein 7astetta auringossa!
Olimme lumitöissä,mikä oli aika raskasta lykättävää,kun oli jo ihan märkää,kun ehittiin,vasta päivällä.Mutta hyvää hyötyliikuntaa kuitenkin oli!
Sitten vielä koiran kaa heiteltiin palloa,ja oli se aikamoista kilpajuoksua,kun mies heitti mulle pallon,ja mä sille,ja koira koitti sitä kiinni,ja monesti onnistuikin,ainakin mun kohdallani,kun mun vuoro oli kiinni pallo ottaa,mutta soppakoura,kun oon,niin sen sitten tietää,miten siinä käy..!

Mutta koiralla oli hauskaa,ja meilläkin,sitten vielä lopuksi laitettiin se oikein umpihangessa hyppiin sen pallonsa perässä,ja sinne mäkin kaaduin lumihankeen siinä koiran kaa telmiessäni,ja meinasin koko lumikinokseen upota!Että oli ihanaa koiran kaa olla ulkona,kun oli sitä lunta,eikä kuraa!!!
Sitten mä olen leikellyt lehdistä kivoja kuvia ATC-kortteihini,ja sitä nyt aion tän viikonlopun harrastaa,ja tehä niitä kortteja,jos vaan muilta töiltäni ehin,,leipoa pitäisi ees kakku!
Ja mies jo tossa juttelee,että pitäis varmaan huomenna mennä omenapuitakin leikkaan,ja pari kolme koivua kaataan pihasta,että siihenhän se sitten tää viikonloppu menee,jos puita aletaan kaataa!!??

Ei kommentteja: