tiistai 1. huhtikuuta 2008

Aprillia

Mä sain kuitenkin miestäni aprilattua,kerroin sille pokkana,että mä näin meiän puutarhassa ketun tänään,että katseli mua silmiin,ja sitten lähti hiljakseen pois,että voitko sä uskoa tollasta,että ketun näin meiän puutarhassa,ja mies uskoi,että kyllä se vaan mahdollista voi olla.ja sitten mä sanoin ,että "aprillia",ja sitä varmaan harmitti,kun uskoi mua!!!
No kaippa se vähän naurahti kuitenkin,mutta koitti selitellä,että kyllähän se mahdollistakin voi olla...

No se olikin vain aprillia,ja mä tein tänään kaksi ATC-korttia,ja aprillia,se toinen häipyi jonnekkin???mutta otan sitten huomenna uuden kuvan siittäkin aprillista!

Kävin tänään Tiimarissa pikkasen ostamassa kaikkee kivaa,vaikka kiireellä,kun oli 5minuuttia aikaa,ja mä vaan sitten otin koriin,mitä eteen tuli,hintaa en nähnyt,mutta en kuvitellut tarrojen paljoo maksavan,mutta kaikkien ostokieni hinta oli 45euroo!!!Kamalaa,kuinka paljon,!!!yllätyin kyllä tosi paljon,että ne siellä niin kamalasti maksoivat,ostinhan mä kuitenkin sitten kortipohjia,ja sen sellasta muutakin,kuin tarroja,eikä edes enkelikiiltokuvia ollut!

Pitää mennä uudelleen toiseen Tiimariin,vaikka Tampereelle,siellä varmaan on paljon kaikkee muutakin,kuin täällä pienellä paikkakunnalla.
Mutta nyt sain intoa lisää kuitenkin tehä kaikkia kivoja kortteja!

Tää on oikeesti kivaa hommaa!

Tulkaa kaikki mukaan vaan!

Ei kommentteja: