tiistai 3. kesäkuuta 2008

03.06.-08

Ja tiistai ilta.

Tulin justiinsa saunasta,ja onkin oikeen hyvä olo,kun sai heittää kakki liat ja pölyt sinne saunan löylyihin!

Vaikka kuuma onkin,niin miten se löyly onkin niin ihanaa?

Mä nyt olen sitten istuttanut kesäkukkani tälläkertaa jo ihan kaikki,laitoin kuviakin niistä,että katso,kuvat.

Löysin tollasen enkelin siiven,ja olin heti siihen otettu,ennenkuin kuulin nimeäkään,ja kun kuulin nimen,niin oli pakko ostaa,vaikka olinkin jo muut kesäkukkani ostanutkin jo.
No aina mahtuu,jos enkeli on nimenä!
Mä nyt en oo ehtinyt atc-korttejakaan tehä,vaikka nyt tän homman jälkeen aion laittaa ainakin alulle jo yhden,saa sitten nähä,saanko sen sivuilleni vielä,mutta huomenna sitten viimeistään kuitenkin.

Me mieheni kanssa tänään päivällä ihan yhdessä siivottiin vaatehuonetta,hän meni omat puseronsa ja housunsa läpi,niinkuin mäkin,ja aika lailla tulikin uff:lle vietäväksi!
Jotain sellasia hyviä jätettiin vielä viemättä pois,jos sattuis vaikka ne vaatteet vielä pesussa vaikka venua,koska ne on pesussa ihan selvästi pienentynyt,millasia noi nykyajan pyykinpesuaineet mahtaa olla,tai mitä niihin laitetaan,että aina vaatteet kutistuu pesussa ihan hirveesti!?
No,mutta nyt on kuitenkin vaatehuone mut sinne sisälle päästänyt,että kai me huomenna mennän sitten loput laatikot,sukka,ym,laatikot läpi,ja kaikki turha heitetään pois,kirjaimellisesti,,,

Mä luin sellasta kirjaa,jonka sain kerran ystävältäni,ja siinä sanotaan niin,että heitä kaikki turha pois,ja kaikki,mitä et ole vuoteen tarvinnut!

Eli mulla on sellasta tavaraa tuolla vintissä vaikka kuinka paljon,nyt olen sieltä tän kevään aikana,jo 5 jätesäkillistä vienyt kaatopaikalle!,Ja lisää tulee aina joka päivä,kun sielläkin kuitenkin aina silloin tällöin pääsen käymään,eli sillai pikkuhiljaa tulee se vinttikin tyhjäksi!
Ja siivotuksi,eli mitä turhia huolia sellasista kantaa,ja jos ei tänä vuonna tule,niin sitten kun seuraavan kerran tulee vintti-inspiraatio!
Ja ne inspiraatiot onkin tosi kivoja aina välillä!Tuntuu hyvältä joskus siivota oikeen kunnolla,ja ainakin silloin,kun on jotain siivottavaa!!

Mutta nyt meen kokeileen sitä ATC-korttia vielä ainakin aluilleen laittaa...

Ei kommentteja: