torstai 8. toukokuuta 2008

08.05.-08

Torstai on toivoa täynnä,eikö niin sanotakkin?
Ja tämä torstaipäivä on ainakin mulla itellä mennyt ihan kivasti töitä tehden,eli vaihdoin kaikkiin sisäkukkiin mullat,ja kyllähän se aika homma on,kun ensin ne kantaa ulos,ne isotkin kukat,mutta aattelin,että kun kerran vaihdan,niin vaihdetaan sitten yhden kerran ihan kaikkiin kukkiin!

Olihan mulla sitten onneksi sitä kantoapua,täällä ihan omasta takaa,ettei tarvinnut ite niitä kannella,eikä siittä sitten mitään olisi tullutkaan,muttakun mulla täällä on sellannen apulainen ihan omasta takaa,niin kivahan sitä apua on saadakkin,en kiellä sitä koskaan!
Että kiitos taas omalle kullalleni!

Ensin aamupäivän istuin terveyskeskuksen penkkiä kuluttaen,ja sitten tietenkin oli ruuanlaitot,sun muut imuroinnit,ja kanikopin siivousta ja ruokkimista,ja vielä koirakin sitä hoivaa tarvi,ja ruokaa tietenkin sekin!

Eli mä pääsin aloitteleen sitä kukkamultahommaa vasta iltapäivällä joskus puolikahden aikoihin,ja sitten siinä välissä tyttö tuli kotiin käymään,ja hänen kanssaan sitten aikaa vietettiin,ja juteltiin kaikista maailman asioista,ja kahviteltiinkin tietysti,ja syötiinkin ,tietysti ainakin minä!

Sitten taas jatkoin kukkajuttuani,ja kello taisi olla jo aika paljon, kun lopettelin,ja kyllä olinkin sitten ihan poikki!

Mutta nyt on hyvä olla,kun se urakka on tehty,mitä nyt jotain uusia vielä istutan,kun on juuret ensin tulleet.

Joskus vaan joku homma kolkuttaa tuolla aivoissa niin kauan,että sen on tehnyt,vaikka olisi kuinka pienikin ,mutta jos se on tekemätön työ,niin se vaivaa,ja nyt on hyvä siltä osin,kun se kukkajuttu ei nyt ainakaan vuoteen mua vaivaa!!!

Että tällanen torstai päivä mulla on ollut,ja tietenkin nytten olen noita ATC-korttejakin taas uusia laittanut alulle,että jos sitten huomenna sais ne valmiiksi ja kuvattua ne,niin saisi taas sitten sinnekkin sivulle taas uutta jotain,,,ja mielessä paljon jo uusia suunnitelmia,että millasen kortin seuraavaksi teen!

Elämä on ihanaa,kun sen oikein oivaltaa,vai mitä,eikö se vähän niin olekkin kaikillakin joskus?

Ei kommentteja: