keskiviikko 21. toukokuuta 2008

21.05.-08

NO,tänään nyt sitten aloitin sen vintin siivouksen,ja tunnin sijasta olinkin siellä vintissä yhteensä 5 tuntia.mutta vaan vintin perältä noin 2 metriä sain siivottua,mutta jätesäkkejä tuli jo sieltäkin kaksi,että huh huh!

Nyt sitten huomenna taas pitäis sitten jaksaa jatkaa,,jos olen vintinsiivouspäällä,se vaatii sitä inspiraatiota,se vintti meinaan,ja siivooja vielä enemmän!

No sitten huomenna nähään,mitä sain aikaan,vain sainko yhtään mitään,kun kuitenkin ne muutkin hommat oottaa mua..mutta kaikki aikanaan....
No tää on nyt tämmöstä,kun haluaisi niin montaa asiaa yhtäaikaa tehä,mielessä on vaikka sata juttua,eikä aika riitä,kun uni tulee väkisin jo yhdeksän aikoihin illalla,enkä muuta voi,kun mennä unten maahan.

Ja sitten aamulla en kuitenkaan jaksa herätä ihan kamalan aikaisin...tänään heräsin puoli kahdeksan,ja se oli mulle aikaisin,mutta mä meninkin eilen aika aikaisin sitten jo nukkuunkin,että mä oon vaan aamuuninen,sille ei voi mitään,vaikka kuinka
haluaisin,että jaksaisin jo kuudelta pirteenä nousta,mutta en vaan jaksa, niin en jaksa!

Ei kommentteja: