maanantai 19. toukokuuta 2008

Nyt tänään

Päätin,että nyt on aika:

Ottaa itseään niskasta kiinni,ja alkaa siivoon paikkoja,ja tehdä pikkasen kevätsiivousta!

Vintti ensin käsittelyyn,ja sen jälkeen vaatehuone,ja sitä rataa sitten pikkuhiljaa kaikki siivota...sänkyvaatteet pestä,ja matot,ja kaikki mikä irti lähtee!

Ainakin nyt aluksi aattelin,että kunhan nyt yhden tai kaksikin tuntia päivässä tuolla vintissä touhuilen,niin eiköhän se syksyyn mennessä ole tullut sitten siivotuksi!
Ei vaiska,ei kai siellä nyt ihan syksyyn asti mee,mutta aika kauan kuitenkin,mutta tunti vintissä,ja toinen tunti vaatehuoneessa,ja kaikki turhat heitän kylmästi pois,sillä luin sellasta kirjaa,missä kaikista turhista luovuttiin,ja nyt aion kokeilla sitä tänne meille,katsotaan,kuinka tyhjä huusholli kohta on,,,on penkki miehelle ja toinen mulle,ja kai sitten ees pöytä pitää jättää,on helpompi syödä,kun on se pöytä,mutta ilman sitäkin oikeesti varmaan tultais toimeen,,,leikki leikkinä,mutta kyllä aion nyt ihan oikeesti laittaa niitä sellasia juttuja,mitä mulla on vintissä ollut ties kuinka monta vuotta,ja kukaan ei oo tarvinnut,niin ne heitän pois!Vaikka sitten kyllä viimeistään silloin,kun oon kaikki jo meneen heittänyt,niin joku lapsistani kysyy,että "äiti,missä se mun kiva juttuni on,mä tarvisin sitä nyt"!!

Niin siinä luultavasti tulee käymään,mutta heitän kuitenkin pois kaikki,sanon vaan ensin,että ottakaa,mitä haluatte,ja jos jätätte,niin on vaarassa pudota roskasäkkiin!

No,kokeillaan sitten tätäkin juttua,,,,vaarassa pudota!

Ei kommentteja: