lauantai 24. toukokuuta 2008

24.05.08

No,nyt sitten varmaan kaikki luulee,että olen sen vintin siivonnut jo kokonaan,mutta en todellakaan ole,se jäi silloin siihen viiteen tuntiin!!

No,mutta huomenna mies on pois päivällä,eli mulla on sitten sellasta luppoaikaa,eli luultavasti käytän sen sitten tuolla vintissä,ja koitan saada edes pikkasen sinne jotain kulkuväylää nytten ensin.


Mun tyttö tulee onneksi tänne mun seurakseni,etten vallan mökkihöperöksi itteeni tunne!

Tänään hain metsästä pajun oksia,aion kokeilla sellasta pajuaitaa tohon mulla kasvaneen, elämänlangalleni.

Saa sitten nähä,onnistuuko se,aloitin jo äskettäin sen,mutta lopetin myös,koska pitää miettiä,kanssa,että miten päin ne pajunoksat sitten sinne laittaa,ja että se on sen näköinen kanssa,että kun ne elämänlangat kasvaa,niin että ne sitten saa siihen aitaan kasvamaan..

Mies se siinä avussa oli,ja hyvä kun olikin,kun en aina huomannut,kun ristikkoa tein,että meni kaikkien oksien välistä!

Mutta huomenna jatkan sitä ristikon tekemistä,koska elämänlankani kasvaa jo vauhdilla,niin saan sen sitten kasvaan sinne,minne haluan.

Mutta nyt hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja: