sunnuntai 25. toukokuuta 2008

25.05.08

Sunnuntai ilta.
No,nyt on päivä alkanut taas iltaan ehtiä,ja olen ihan yksin kotona,kaikessa rauhassani.Enkä ole siivonnut vinttiä,enkä paljon mitään muutakaan tehnyt,oon kirjaimellisesti laiskotellut!
Ai niin,teinhän mä sen pajuaidan valmiiksi sille mun elämänlangalleni(katso kuvat)
Mutta oli se kanssa aikamoista tekemistä,kun pääaivot ei toimi,niin ei toimi,mutta ei sen väliä oo,vaikka ei nyt niin kaunis ookkaan,kyllä se sinne piiloon pian menee,kun se elämänlanka kasvaa,joka onkin jo hyvää vauhtia kasvamassa!

Ja olihan tyttö täällä mun seurana päivällä hetken aikaa,otti aurinkookin ,vaikka mä kuljin villatakki päälläni!?

Mutta mua on viluttanut koko päivän,mikä taas varmaan johtuu siittä,kun nukuin vaan noin kolme tuntia viimeyönä.

Ensin aloin katseleen euroviisuja,ja oli sitten pakko katsoa se loppuun asti?,eli se loppu sitten joskus puoli kahden aikoihin yöllä,ja enhän mä tietenkään sitten heti nukutuksi saanut,kun olin vallan mennyt yli unieni,niinkuin pikkukakaratkin menee!

Ja sitten ennen kuutta jo heräsin,ja olin pirtee kuin peipponen,mutta en ylös silti noussut heti,kun aattelin,että jos kuitenki uni vielä tulisi silmään,mutta ei tullut,eli sitten nousin ylös joskus jälkeen seitsemän.
Ja tein itelleni oikeen kunnon ruokaakin,eli valkosipulijauhelihapihvin,sipulirenkaitten kanssa,ja perunoita tietenkin ja salaattiakin vielä.Ja olikin hyvää,kun mä ite tykkään valkosipulista,mutta mies taas ei tykkää,niin olen sitten sen jättänyt lihapullista ja pihveistä pois,mutta nyt kun hän ei ollut kotona,niin laitoin sitä valkosipulia sitten oikein tosi tosi paljon,ja olikin hyvää!!
Mies tykkää hajusta,kun kotiin tulee,taitaa häipyä saman tien?

Se vintti siellä vielä on entisellään,mutta ei se sieltä minnekkään karkaa,siittä olen ihan satavarma,ja jättää vielä kaikki rojutkin paikoilleen,sekin on satavarma!


Mutta kaippa mua taas vinttikärpänen joskus iskee,ja se on sitten taas menoa sinne vinttiin,ja kyllä se pikkuhiljaa sieltä siivoutuu,kun toisesta päästä sitten jo varmaan sotkeutuu!!!

Nyt mua harmittaa eniten ikkunat,ne on kyllä ihan pakko pestä,ei kohta ilkee katsoa pihalle,pitää mennä ovesta katsoon,kun ikkunoista kohta ei läpi näe!!!!

Mutta siinähän nekin liat pysyy niinkauan kuin viittin ne pestä,ei kukaan varmaan niitä tule mulle peseen,sekin on satavarmaa tietoa!!

Mutta nyt aion vielä mennä muutaman lehden silppuun,eli sipputehtaalle töihin,ja sitten nukkuun!

Ei kommentteja: